Χρονικό όριο για την απόκριση και την επεξεργασία της αναφοράς. Τρεις ημέρες πριν από την ημερομηνία λήξης, θα λάβετε μια ειδοποίηση που θα σας ειδοποιεί για την επικείμενη ημερομηνία λήξης.

Θέσεις όπου αναρτώνται οι anti-bullying πολιτικές της επιχείρησης άμεσα προσβάσιμες στο σύνολο του προσωπικού, 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Αποτελεί ισχυρό μηχανισμό Διαφάνειας – Αξιοπιστίας και Δέσμευσης της επιχείρησης.

Ρυθμίσεις λογότυπου και κειμένου στις φόρμες διαχείρισης συστήματος

Καλώς ήρθατε στα προγράμματα anti-bullying business

Η εξασφάλιση ενός ασφαλούς και χωρίς αποκλεισμούς χώρου εργασίας ενισχύει την παραγωγικότητα και την εμπιστοσύνη. Τα προγράμματά μας κατά του εκφοβισμού απευθύνονται σε όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων, δημόσιες ή ιδιωτικές, με στόχο ένα περιβάλλον χωρίς εκφοβισμούς. Είτε πρόκειται για νεοσύστατη, μικρομεσαία ή μεγάλη επιχείρηση, έχουμε τη σωστή λύση για εσάς. Εξερευνήστε τα προγράμματά μας και προχωρήστε προς έναν αρμονικό χώρο εργασίας.

First Vector Graphic



λιγότερο από εργαζόμενους



BASIC

STANTARD

PREMIUM
Τιμή 15.00€(ετήσια χρέωση) 30.00€(ετήσια χρέωση) 50.00€(ετήσια χρέωση)
Άδεια χρήσης της εφαρμογής καταγραφής και διαχείρισης περιστατικών
Σύνδεση με bullying alert (για αναφορές από το κινητό)
Προστασία δεδομένων
Συμμόρφωση με τον GDPR
Οδηγοί χρήσης
Υποστήριξη μέσω email
Δημιουργία αναφορών
Ανώνυμη αναφορά
Επισύναψη αρχείων στην αναφορά
Σύστημα διάρθρωσης ερωτηματολογίων
Εκροές στατιστικών με γραφήματα
Φόρμες διαχείρισης συστήματος
Εκροές στατιστικών με γραφήματα
Σύστημα διαχείρισης email
Σύστημα διαχείρισης με SMS
Εκροές στατιστικών με γραφήματα
Προσαρμοσμένες φόρμες διαχείρισης συστήματος
Κατηγορίες αναφερόμενου περιστατικού
Ειδοποίηση ανταπόκρισης στην αναφορά περιστατικού
Υποστήριξη μέσω τηλεφώνου
Προτεραιότητα υποστήριξης
Ξεκινήστε τώρα Ξεκινήστε τώρα Ξεκινήστε τώρα

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) για τα επιμέρους σχέδια


Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των πλάνων Basic, Standard και Premium;

Το basic προσφέρει βασικές λειτουργίες για τη διαχείριση και την αναφορά περιστατικών. Το πλάνο Standard βασίζεται στο Basic προσθέτοντας χαρακτηριστικά όπως εργαλεία πρόληψης εκφοβισμού και υποστήριξη. Το πλάνο Premium παρέχει το πιο ολοκληρωμένο σύνολο εργαλείων, συμπεριλαμβανομένης της τηλεφωνικής υποστήριξης, της βοήθειας κατά προτεραιότητα και της ενισχυμένης τοποθέτησης διαφημίσεων.



Τι είδους αναφορές υπάρχουν στο σύστημα καταγραφής περιστατικών;

Οι εργαζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα καταγραφής περιστατικών του anti-bullying business για να ειδοποιούν για προβλήματα που επηρεάζουν τους ίδιους ή ακόμα και τους συναδέλφους τους. Μπορούν επίσης να κάνουν προτάσεις για βελτιώσεις. Η κλοπή, η απάτη, η βλάβη περιουσίας, η ζημιά στην περιουσία των συναδέλφων, οι ψυχικές παθήσεις (κατάθλιψη, άγχος, επαγγελματική εξουθένωση κ.λπ.) ή ακόμα και η σωματική βία μπορούν να εμπίπτουν σε αυτά τα προβλήματα. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει εκφοβισμό στο χώρο εργασίας (mobbing, σεξουαλική παρενόχληση, κ.λπ.), διακρίσεις, δυσάρεστο εργασιακό περιβάλλον, μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς ή τις κατευθυντήριες γραμμές για την υγεία και ασφάλεια στην εταιρεία.



Υπάρχει όντως ανωνυμία;

Το anti-bullying business και το bullying alert προσφέρουν 100% ανωνυμία σε όσους υποβάλλουν αναφορές. Κανείς δεν θα μπορεί να ταυτοποιήσει τον συντάκτη της αναφοράς εάν δεν δώσει την ταυτότητά του. Όταν ο χρήστης επιλέξει την ανώνυμη αναφορά, οι πληροφορίες προωθούνται στο άτομο που είναι υπεύθυνο για το χειρισμό τέτοιων περιπτώσεων. Ακόμη και αυτό το άτομο δεν θα γνωρίζει ποιος έστειλε την αναφορά ή από ποια συσκευή προήλθε. Όλα είναι πολύ ασφαλή.



Τι συμβαίνει με τα προσωπικά δεδομένα;

Η επιλογή της εξειδικευμένης πλατφόρμας αναφοράς μας έναντι ενός απλού email προσφέρει κρίσιμα οφέλη. Εγγυάται την εμπιστευτικότητα και την ανωνυμία, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον για τους εργαζόμενους να αναφέρουν ζητήματα χωρίς φόβο. Η πλατφόρμα απλοποιεί τη διαδικασία αναφοράς, ενθαρρύνοντας τη λεπτομερή και ακριβή καταγραφή περιστατικών. Επιπλέον, βοηθά στην οργανωμένη και ταχεία ανταπόκριση της διοίκησης, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση ζητημάτων. Ενώ τα email μπορούν να ξεκινήσουν τη διαδικασία, η πλατφόρμα μας παρέχει μια πιο εμπεριστατωμένη λύση για την κατάλληλη αντιμετώπιση ευαίσθητων θεμάτων.





Ερωτήσεις για τα πακέτα


Τι εννοείτε με τον όρο "άδεια χρήσης της εφαρμογής καταγραφής και διαχείρισης περιστατικών";

Δίνεται άδεια χρήσης της πλατφόρμας μας, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να αναφέρουν περιστατικά και οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν, να διαχειρίζονται και να αντιμετωπίζουν τα αναφερόμενα περιστατικά εκφοβισμού.



Μπορεί να επισυναφθεί οποιοσδήποτε τύπος αρχείου στην αναφορά στο basic;

Ναι, μπορούν να επισυναφθούν διάφοροι τύποι αρχείων, όπως εικόνες, έγγραφα και αρχεία ήχου, παρέχοντας μεγαλύτερο πλαίσιο στα αναφερόμενα περιστατικά.



Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα διάρθρωσης ερωτηματολογίων;

Με το σύστημα διάρθρωσης ερωτηματολογίων, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα ερωτηματολόγια, προκειμένου να αξιολογήσουν το περιβάλλον εργασίας, να κατανοήσουν την έκταση του εκφοβισμού και να λάβουν ανατροφοδότηση για τις πρωτοβουλίες τους κατά του εκφοβισμού.



Τι είδους στατιστικά στοιχεία παρέχονται;

Το σύστημά μας προσφέρει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό, τον τύπο και τη συχνότητα των αναφερόμενων περιστατικών, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν την έκταση του εκφοβισμού και να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεών τους.



Πώς λειτουργούν οι προσαρμόσιμες "Φόρμες διαχείρισης συστήματος";

Είναι θέσεις όπου αναρτώνται οι anti-bullying πολιτικές της επιχείρησης άμεσα προσβάσιμες στο σύνολο του προσωπικού, 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. Αποτελεί ισχυρό μηχανισμό Διαφάνειας – Αξιοπιστίας και Δέσμευσης της επιχείρησης. Μπορεί η επιχείρηση να τις προσαρμόσει, προσθέτοντας το λογότυπό της ή να μορφοποιήσει με περισσότερους τρόπους το κείμενο.



Πώς μπορεί η εταιρεία μας να βελτιώσει την επικοινωνία με τους εργαζόμενους μέσω του συστήματός σας;

Με το σύστημα διαχείρισης SMS και email που προσφέρουμε, η εταιρεία σας μπορεί να αυτοματοποιήσει και να προσαρμόσει τις επικοινωνίες της με τους εργαζόμενους. Είτε πρόκειται για ενημερώσεις, ανακοινώσεις ή οποιαδήποτε άλλη επικοινωνιακή ανάγκη, το σύστημα μας εξασφαλίζει γρήγορη, αποτελεσματική και οργανωμένη επικοινωνία με το προσωπικό σας.



Τι περιλαμβάνει η "υποστήριξη κατά προτεραιότητα";

Η υποστήριξη κατά προτεραιότητα διασφαλίζει ότι οποιαδήποτε ερωτήματα ή ζητήματα από τους χρήστες του πλάνου Premium αντιμετωπίζονται κατά απόλυτη προτεραιότητα από την ομάδα υποστήριξής μας.



Μπορεί η επιχείρησή μου να λάβει ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα που να ανταποκρίνεται στις μοναδικές της ανάγκες;

Ναι, φυσικά! Είμαστε πάντα διαθέσιμοι να προσαρμόσουμε τα προγράμματά μας στις ειδικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε περισσότερα και να δημιουργήσουμε το ιδανικό πρόγραμμα για εσάς.



Έχω πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με ένα χαρακτηριστικό. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας και η ομάδα μας θα απαντήσει άμεσα στα ερωτήματά σας.